INFORMATIKAI RENDSZERÜZEMELTETÉS, INFORMATIKAI RENDSZERGAZDA

Az ICACO SYSTEM Kft. elsődleges tevékenysége informatikai rendszerüzemeltetés és felügyelet. Széleskörű rendszergazda szolgáltatásokkal biztosítjuk ügyfeleink számára üzletmenetük biztonságát és folytonosságát, helyettesítve vagy tehermentesítve a már meglévő rendszergazdákat. Átfogó szakmai támogatást nyújtva az informatika legtöbb területén.

Informatikai rendszerüzemeltetés

Rendszergazda szolgáltatásunk az informatikai eszközrendszereket használó vállalatok számára hasznos és megtérülő befektetés. A megbízható és folyamatos működés biztosítja ügyfeleink számára, hogy üzletmenetük értékteremtő folyamata zökkenőmentes legyen. Az üzletmenetet ellenőrzött, dokumentált és auditálható szabályrendszerekkel biztosítjuk, amelyeket szervereken, munkaállomásokon, hálózati eszközökön és tűzfalrendszereken valósítunk meg.
HibaelharitasMunkáink során az üzemeltetési szolgáltatásunk alá tartozó informatikai rendszerek üzemszerű működéséhez szükséges beavatkozásokat, ügyfeleink vállalati szabályrendszerei szerint végezzük. Ennek hiánya esetén szolgáltatásainkhoz auditált minőségbiztosítási szabályrendszerünk áll rendelkezésre.
Ügyfeleink eszközeinek rendszerintegrációját támogatjuk, a rendszerek konfigurációjának változása esetén a szükséges konzultációt is biztosítjuk.

Rendszerüzemeltetési és rendszergazda szolgáltatásunkkal támogatott rendszerek:

  • Microsoft Windows Server operációs rendszerek
  • Microsoft Windows Server backoffice rendszerek
  • Microsoft Windows asztali operációs rendszerek
  • Checkpoint, Mikrotik - tűzfal és VPN rendszerek
  • Hyper-V, VMware virtualizáció
  • Symantec, ESET - adatbiztonsági rendszerek
  • HP, DELL, IBM szerver eszközök
  • Cisco, Mikrotik, HP - hálózati eszközök
  • AVAYA telekommunikációs rendszerek
Server Graph Checkpoint log

Rendelkezésre állás megvalósítása

Rendelkezésre állásunkkal megnővekszik az eszközök, hálózatok elérhetősége és az esetleges hibák elhárítására emelt szintű reakcióidővel érhető el a műszaki segítség távoli vagy helyszíni beavatkozással.
IcingaFelügyeleti rendszerünk automatizáltan, eseményvezérelten támogatja munkánkat. Professzionális hibabejelentési lehetőségeket biztosítunk ügyfeleink részére csakúgy, mint: dedikált mail, dedikált hibabejelentő telefonvonal, webes felületen követhető folyamatok. Integrált rendszerünknek köszönhetően szakembereink azonnal képesek hozzálátni a szóban forgó feladatok elvégzéséhez.
  • Meghatározott rendelkezésre állás biztosítunk távoli beavatkozással (szolgáltatási szintektől függően akár 1 órán belül).
  • Meghatározott rendelkezésre állást biztosítunk helyszíni bevatkozással (szolgáltatási szintektől függően, akár 2 órán belül).
  • Szolgáltatásaink 24 órás rendelkezésre állással kiterjeszthetőek.
  • A kritikus problémák gyors elhárítása érdekében dedikált műszaki szakembert biztosítunk, közvetlen elérési lehetőséggel.
  • A kiemelt fontosságú egységeknél tartalékberendezéseket használunk, melyek az üzletmenet folytonosságának biztosítására azonnal rendelkezésre állnak.
ISO 9001-27001
20years